HomeHome  GalleryGallery  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 My ManU Jersey Collection

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
saddizdd7
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 503
Age : 32
Location : pengkalan hulu-sg.buloh-p/besar-ipoh-b/k/hitam
Job/hobbies : love collecting football shirts
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Mon Jan 26, 2009 3:05 pm

hahaha and plese do let me know if u guys planning to have gathering there..my brother also at ayer Itam so i think i can managed to go there Yes
Back to top Go down
View user profile http://my-fjc.friendhood.net/
faizulazlan
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 580
Age : 32
Location : Butterworth
Job/hobbies : Despatch Boy!
Humor : Injury Prone!
Registration date : 2008-12-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Mon Jan 26, 2009 3:20 pm

saddizdd7 wrote:
hahaha and plese do let me know if u guys planning to have gathering there..my brother also at ayer Itam so i think i can managed to go there Yes
Yeah.. Sure! know what.. the last time we meet we have our own theme for that nite.. we worn the eric the king kungfu jersey.. huhu.. so the next time we gonna meet again , we probably gonna wear the grey invisible kit or maybe the yeallow and green newton heath kit.. hahaha..
Back to top Go down
View user profile http://fsdevils.forums-free.com/
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Mon Jan 26, 2009 8:54 pm

wow woww.. sory guys, I've juz log in to d internet.. Yeah I've been there for the last 2 days.. & Saturday nite I watched ManU game at Kayu near to vistana.. haha.. but funny, bcoz u all juz beside thare as well.. Khaleel restaurant rite? I've dunno faiz thare as well.. otherwise we can meet & watch manU game together...

Its ok, next time we still can meet...

e-Bam
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Mon Jan 26, 2009 8:59 pm

faizulazlan wrote:
saddizdd7 wrote:
hahaha and plese do let me know if u guys planning to have gathering there..my brother also at ayer Itam so i think i can managed to go there Yes
Yeah.. Sure! know what.. the last time we meet we have our own theme for that nite.. we worn the eric the king kungfu jersey.. huhu.. so the next time we gonna meet again , we probably gonna wear the grey invisible kit or maybe the yeallow and green newton heath kit.. hahaha..


yeah, gud.. & let me know as well...

e-Bam
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Fri Feb 06, 2009 1:38 pm

Huhu, juz received today...





I've plan to put Irwin name at d blue jersey.. Juz waiting from Wiggy...

e-Bam
Back to top Go down
faizulazlan
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 580
Age : 32
Location : Butterworth
Job/hobbies : Despatch Boy!
Humor : Injury Prone!
Registration date : 2008-12-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Fri Feb 06, 2009 2:42 pm

Cool new stuff bam... the blue one look perfect while the black kit look like to have some pull at the collar.. huhu..
Back to top Go down
View user profile http://fsdevils.forums-free.com/
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Fri Feb 06, 2009 4:37 pm

Thanks faizul, actually fair for the price I spent.. Juz GBR7.50 only.. hehe.. I'm still waiting 4 jersey that not arrived yet.. I hope within this week..

e-Bam
Back to top Go down
faizulazlan
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 580
Age : 32
Location : Butterworth
Job/hobbies : Despatch Boy!
Humor : Injury Prone!
Registration date : 2008-12-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sat Feb 07, 2009 2:15 pm

what..? another 4 is coming in ur way..? HEBAT.......

ok.. dont forget to upload all four shirt when U received it kay..
Back to top Go down
View user profile http://fsdevils.forums-free.com/
saddizdd7
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 503
Age : 32
Location : pengkalan hulu-sg.buloh-p/besar-ipoh-b/k/hitam
Job/hobbies : love collecting football shirts
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sat Feb 07, 2009 2:54 pm

wahhh so fast...waiting another 4 kits to arrive really like persecution (penantian satu penyeksaan)myself really cannot 'tahan'..all my 10> kits alredi arrived but still cannot touch it coz working outstation until early march
Back to top Go down
View user profile http://my-fjc.friendhood.net/
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sat Feb 07, 2009 4:43 pm

hahaha, Yeah, I hate waiting too long.. u know what, every evening when I'm back from working, the first place I'm looking for was mail box.. Then, very dispointed if no package there.. ;(..

Don't worry dude, I will be showing to u soon... hehehe

e-Bam
Back to top Go down
faizulazlan
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 580
Age : 32
Location : Butterworth
Job/hobbies : Despatch Boy!
Humor : Injury Prone!
Registration date : 2008-12-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sat Feb 07, 2009 5:15 pm

it's been a while i did not buy any jersey.. U have just encourage me back lorr.. huhu..
Back to top Go down
View user profile http://fsdevils.forums-free.com/
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sat Feb 07, 2009 5:26 pm

haha, yeah.. this hobby cant never stop... If u willing to take a rest juz a moment, then u need to sleep all d way, otherwise your mind cant stop thinking to get a new jersey... hahahaha


e-Bam
Back to top Go down
saddizdd7
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 503
Age : 32
Location : pengkalan hulu-sg.buloh-p/besar-ipoh-b/k/hitam
Job/hobbies : love collecting football shirts
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sat Feb 07, 2009 8:19 pm

e-bam,100% agree with u for sure...we just cannot imagine a month without any new hauls...
huh this poison are killing us softly Dizzy
Back to top Go down
View user profile http://my-fjc.friendhood.net/
redsuns
Singaporean Jersey Collector
Singaporean Jersey Collector


Male
Number of posts : 1093
Age : 30
Location : Singapore
Registration date : 2008-10-11

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sat Feb 07, 2009 9:40 pm

I totally agree with you! It is so exciting to open ur mail box everyday to see if the shirts have arrived! I have been trying to control myself from spending too much but when you see a possible bargain on ebay u cant help but bid for it!
Back to top Go down
View user profile
devil_nick87
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 1129
Age : 29
Location : Shah Alam
Job/hobbies : Football, Futsal, GoKart
Humor : Malaysia to win the World Cup one day
Registration date : 2008-09-12

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sat Feb 07, 2009 11:39 pm

that's why we call it as "poison" here... we can't stop thinking about new hauls...
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Sun Feb 08, 2009 12:38 pm

Oh god! I feels today is the long day for me.. Yeah waiting for my shirt thats not arrived yet, then for sure Sunday no posmen will be coming... argggghhh... I plan going to Al Ikhsan this evening.. juz look arround bebe...

e-Bam
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Thu Feb 12, 2009 7:58 pm

Finally My Dream jersey come true.. hahaha... I get 2 for 1 star jersey.. 1 I buy from ebay & another 1 from ClassicFootball...


-From ebay Saiz M


-From ClassicFootball Saiz L

Now I want to put Solksjaer & Sheringham name..

e-Bam
Back to top Go down
faizulazlan
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 580
Age : 32
Location : Butterworth
Job/hobbies : Despatch Boy!
Humor : Injury Prone!
Registration date : 2008-12-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Thu Feb 12, 2009 8:24 pm

fuhhh! sampai dua.. bak la satu (give me one!).. hehehe.. Tongue
Back to top Go down
View user profile http://fsdevils.forums-free.com/
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Thu Feb 12, 2009 8:28 pm

haha, yeah, mmg nak letak 2 nama (want to put 2 names) solksjaer & sheringham.. The important player in Final CL 1998-99.

e-Bam
Back to top Go down
iswandi7
Singaporean Jersey Collector
Singaporean Jersey Collector


Male
Number of posts : 2485
Age : 31
Location : Singapore
Registration date : 2008-08-27

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Thu Feb 12, 2009 8:58 pm

Weee---weeeet...my dream jerseys tu....nice hoot bro
Back to top Go down
View user profile
saddizdd7
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 503
Age : 32
Location : pengkalan hulu-sg.buloh-p/besar-ipoh-b/k/hitam
Job/hobbies : love collecting football shirts
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Thu Feb 12, 2009 9:11 pm

how about patches mate...i'm also looking out for this patches and i do know its extremely rare now
Back to top Go down
View user profile http://my-fjc.friendhood.net/
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Thu Feb 12, 2009 10:07 pm

I buy from Malaysia ManU Club..



NNs I'll get from Wiggy...



I need to buy another set for Sheringham again.. huhu

e-Bam
Back to top Go down
qsp1985
Malaysian Jersey Collector
Malaysian Jersey Collector


Male
Number of posts : 5721
Age : 31
Location : Petaling Jaya
Job/hobbies : Football, music, movies
Registration date : 2008-04-29

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Fri Feb 13, 2009 1:53 am

why didn't buy together ?
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Fri Feb 13, 2009 10:06 am

first time I juz want to buy 1 shirt only. Then after I found another 1 from ebay with a good condition, I buy another 1. So now I just decided...

e-Bam
Back to top Go down
johnsongiggs
Singaporean Jersey Collector
Singaporean Jersey Collector


Male
Number of posts : 823
Location : Singapore
Job/hobbies : Collecting man utd jersey, Sports
Registration date : 2008-09-18

PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Fri Feb 13, 2009 12:12 pm

Is it easy to apply on? I also intend to get namesets to apply onto my shirts.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: My ManU Jersey Collection   Today at 4:25 pm

Back to top Go down
 
My ManU Jersey Collection
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» My ManU Jersey Collection
» kimyong's jersey collection (updated 28/09/2009)
» NANA 's Soccer Jersey Collection From Thailand ^_^
» My US Soccer Jersey Collection
» Arsenal Jersey Collection

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Football Jersey Collectors (JCs) Discussions :: Football Jersey Collector's Gallery-
Jump to: